Veiligheid in uw winkel

Veiligheid in uw winkel

Veiligheid in uw winkel ... Wat is dat?

In deze modules Veiligheid in uw winkel leer je hoe en wanneer je hulp in moet roepen en hoe je een conflict fixeert in afwachting van de ingeroepen hulp? Bijvoorbeeld politie of beveiliging. Hoe kun je elkaar helpen en veilig krachten bundelen met medewerkers. In diverse modules komen alle aspecten van een veilige winkel voor medewerkers en klanten aan bod. Er wordt indringend en praktisch geoefend aan de hand van realistische scenario’s, bij voorkeur in de eigen winkel. Met eigen medewerkers en/of acteurs om de realiteit te benadrukken. Daarnaast wordt er ingegaan op een stuk wetskennis. Ook wordt de winkel gescand op veiligheid. Hoe hou je zicht op elkaar, wat zijn signalen om op te letten en wat zijn vluchtwegen?

Modules Veiligheid in uw winkel

Veiligheid in uw winkel !

Stel in je winkel wordt ernstig stennis gemaakt. Een klant kan en mag ontevreden zijn over een product, maar er zijn grenzen in het accepteren van zijn of haar boosheid. Winkeldiefstal, omgaan met agressieve klanten of een overvaltraining? Veiligheid in uw winkel , voornamelijk de veiligheid van u en uw personeel, mag niet in het geding komen!

https://www.youtube.com/watch?v=Q_2Xrtnl230

Wanneer boosheid over gaat in agressie of zelfs geweld is het tijd om in te grijpen. Wat doe je? Je betrapt een winkeldief. Een overvaller wil geld of goederen en bedreigt personeel of bezoekers. Je bent en voelt je ook verantwoordelijk voor de veiligheid van je collega’s en klanten. Hoe handel je zonder de veiligheid van jezelf, medewerkers en klanten onnodig in gevaar te brengen? Je kunt beveiligingscamera’s geïnstalleerd hebben die signaleren of registreren. Dat is passieve bescherming. Wat doe je als er echt gehandeld moet worden? Hoe reageer je bij verbaal geweld van een klant of luidruchtige amokmakers in de zaak. Hoe wijs je op een nette, maar indringende manier ongewenste gasten de deur? Hoe handel je bij een klant die met spullen gaat gooien of dreigt dit te doen? Of geld uit de kassa eist of goederen ontvreemdt en duidelijk aangeeft niet te accepteren dat je ingrijpt. Wat is binnen de wet geoorloofd en toelaatbaar en wat niet? Vanuit de optiek van de winkelier en de agressor.

Voor wie is Veiligheid in uw winkel ?

Voor iedereen met een winkel, supermarkt of horeca gelegenheid die zichzelf, medewerkers, klanten en goederen wil beschermen tegen overvallen of bedreigend gedrag. En die wil leren hoe dat daadwerkelijk en effectief te doen.

Thema           Veiligheid in uw winkel; Hier klikken voor meer informatie over onderstaande modules!

module            winkeldief aanhouden

module            omgaan met agressieve  klant

module            overvaltraining

module            veilige winkel compleet

Kijk  hier voor een promo Veiligheid in uw winkel van een supermarkttraining van Mysafehouse: http://www.youtube.com/watch?v=Q_2Xrtnl230

Wij adviseren u om ook het aanbod op de pagina’s Particulieren, Bedrijfsleven en Semi-overheid te bekijken. De aldaar aangeboden trainingen kunnen voldoen aan uw wensen. Trainingen kunnen altijd in thema en onderwerp aangepast naar hetgeen u, uw personeel of (privé – werk)omgeving behoeft! Neem daarvoor hieronder contact op met Mysafehouse!

 

Wilt u meer informatie over deze modules Veiligheid in uw winkel ?

Weten wat de mogelijkheden zijn voor een cursus van Mysafehouse op maat?